Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~narath | użytkownik

imię i nazwiskoPatryk Diakowski adresLdz zarejestrowany09.07.2007 @22:35:36 ostatnio na stronie14.05.2017 @21:32:10



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.poema.art.pl/site/sub_1982.html
digarty82 komentarze432 posty na forum1

komputer / sprzęt
Canon EOS 400D, Helios 44-3

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~donus    29.05.2008 @23:39:02
fajnie masz....
mam nadzieje że pozatym to u ciebie wszystko o.k
~Negra    17.05.2008 @18:03:19
to nie był fotomontarz? Ups. Ale wygladało tak niesamowicie.. :P
_______
"Nie ważne jak o Tobie mówią - ważne, żeby mówili" :D
~maly1977    15.05.2008 @23:08:23
obecnie mam c40d (od 2 tygodni) wcześniej c350d +:
tamron 17-50f2,8
tamron 90f2,8
sigma 70-300f4-5,6 APO DG
canon 50f1,4 USM (wcześniej canon 50mmf1,8)
pozdrawiam...
~smuash    15.05.2008 @22:55:20
eee mi sie wydaje ze ostrośc jest..:P
Nawzajem.
_______
xD
~karna    15.05.2008 @22:52:38
dzięki za komentarz wiem że nie wyszło, nie mam cierpliwości do tych zwierzaków zapraszam do mojej galerii.
Lubię konstruktywną krytykę.
dzieki i pozdrawiam
_______
Zapraszam do mnie
~aguchaaga    26.03.2008 @22:31:36
Widzę, że dzieje się tu wieeele ciekawego, więc pozwolę sobie poobserwować
Pozdrawiam serdecznie :D
~avi    27.02.2008 @17:29:29
hym..jak komentujesz to popatrz na płeć
_______
Obudź się!
Leży tu gdzieś suknia, jak mgła!
...
~rozczarowana    12.02.2008 @00:29:54
Dziękuję.
_______
...Może szczęście jest jak miłość, trzeba iść na całość żeby je odnaleźć i zatrzymać...
~OneStopPress    04.01.2008 @21:44:41
mam do Ciebie takie małe pytanie, z racji, że Łodzianin to może znasz jakieś ciekawsze miejsca gdzie mógłbym podjechać z autem i cyknąć jakieś nie najgorsze zdjęcia? :D

pozdrawiam
~zaluski    17.11.2007 @20:05:33
dzieki
_______
ona straciła kontrolę.
~Br2    17.11.2007 @20:00:45
to czasem spróbuj w ruchu ... http://bromo.wrzuta.pl/film/5KYsgJpYRv/
~marlenchen    14.11.2007 @14:17:18
dzieki

pozdr
~zuzik30    13.11.2007 @23:12:51
Dzięki za konstruktywną krytykę Pozdrawiam
~farsh    07.11.2007 @13:57:56
dzięki, mój zamiar to B&W resztę pozostawiam wyobraźni
~street23    07.11.2007 @12:58:18
jak kto lubi...
pozdrawiam
~ambitna    27.10.2007 @13:48:07
Twoja racja, zgadza sie, tylko mi jakos to nie gra, albo mam jeszcze spiochy w oczach
~patulkaa    26.10.2007 @01:38:00
:D
_______
"w przestrzeni tak malej jak główka od szpilki znajdują się całe wszechświaty"
/ L. Tsechu Rinpoche /
https://www.facebook.com/Pati.Makowska.Photo - Zapraszam
~Imoen    24.10.2007 @19:14:04
Bardzo dziękuje za rady !!! Na pewno z nich skorzystam !!!
_______
Requiem For A Dream
~Imoen    23.10.2007 @21:30:44
!!!
_______
Requiem For A Dream
~Imoen    23.10.2007 @21:20:03
Dziękuje za pouczający komentarz !!! Chciałabym abyś też zobaczył moje pozostałe zdjęcia z galerii bo z fotografią dopiero zaczynam.Więc proszę o ocenę moich zdjęć !!!
_______
Requiem For A Dream
~bart80    18.10.2007 @11:45:29
no to całkiem sprawna obróbka... pozdrawiam również
~nerwus    08.10.2007 @23:48:49
ok dzięki.... ja nigdy nie pytam ale zemnie ham....
pozdrawiam
_______
Why so serious???
http://www.myspace.com/hotshitzz
~nerwus    08.10.2007 @23:45:23
a dało sie wejsc po tej drabinie???
_______
Why so serious???
http://www.myspace.com/hotshitzz
~nerwus    08.10.2007 @23:44:54
dzięki wiem gdzie... byłem tam widocznie niedokładnie zwiedziłem
_______
Why so serious???
http://www.myspace.com/hotshitzz
~RestOne    08.10.2007 @11:42:01
spoko
ps:dobre bibki tam sa?:P
1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt